Hello 2015!

large (5)2015? Doar eu cred că timpul ăsta a început să se scurgă cam repede?

2014  cred că a fost un an bunicel. A fost un an atât de normal încât mă simt de parcă nici n-ar fi existat. A fost plin de certuri și împăcări, lacrimi și râsete, fericire și tristețe. Un an normal și atât. De aceea nici nu cred că m-am schimbat prea mult *am spus cred*. Mi-am făcut prieteni noi și zic asta pentru că sunt sigură că nu vor afla niciodată: sunt incredibili.

Și acum să trecem la tema principală a blogului: cărțile. Am citit 55 de cărți, cu una mai mult decât anul trecut *și asta este un progres, cel puțin n-au scăzut* și totuși mă simt ciudat într-un fel pentru că n-am ajuns la 60, regret faptul că într-un timp m-am lăsat pe tânjală.

3Top 5 cărți citite în 2014:

  1. Hoțul de cărți de Markus Zusak – Cum să nu-i acord locul 1? E cartea care mi-a scos la suprafață cele mai puternice sentimente și singura care m-a adus în pragul de a izbucni într-un hohot de plâns. Această carte e perfectă și tot ce am de zis e: TREBUIE SĂ O CITIȚI!!!
  2. Seria Harry Potter de J.K.Rowling – Cred că am trăit într-o grotă, altfel nu-mi explic cum de n-am citit această serie în copilărie. Și când mă gândesc că am fost atât de neîncrezătoare, nici nu-mi închipuiam că o să mă atașez atât de mult de personaje și să trăiesc cu intensitate fiecare pagină.
  3. Jane Eyre de Charlotte Bronte – N-avea cum să lipsească o carte clasică din top. Deși nu le citesc prea des, ador cărțile clasice și, dragi cititori, aceasta e una dintre cărțile clasice must-read. Recunosc că la început nu mi-am pun prea multe speranțe în ea, dar după cum probabil ați observat cărțile de la care nu am prea multe așteptări își fac ușor, ușor, loc printre cărțile mele preferate.
  4. Memoriile unei gheișe de Arthur Golden – Această carte m-a făcut să învăț mai multe despre istoria și cultura japoneză, de care am rămas foarte impresionată și, de asemenea, mi-a prezentat una dintre cele mai frumoase povești de dragoste.
  5. Seria Jocurile Foamei de Suzanne Collins – Deși nu am făcut nici o recenzie, am adorat această serie. Katniss Everdeen a fost adăugată pe lista de personaje feminine preferate, chiar dacă are un minus foarte mic.E o trilogie incredibilă și o recomand cu drag.

2E un top 5, dar nu pot să nu adaug și numele următoarelor cărți, deoarece mi-au plăcut extrem de mult: seria Divergent de Veronica Roth, Nume de cod: Verity de Elizabeth Wein, Crima din Orient Express de Agatha Christie, Spulbera-mă de Tahereh Mafi, Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys și Înainte să adorm de S.J.Watson.

Și pentru 2015 îmi propun 52 de cărți *merg pe principul o carte pe săptămână*, dar în adâncul sufletului meu tot sper că voi atinge numărul de 60. :)) Îmi doresc ca printre acele 52 de cărți să fie și:

  • Cimitirul animalelor de Stephen King
  • Încă 3 cărți de Agatha Christie
  • O carte de Haruki Murakami
  • Stăpânul Inelelor de J.R.R. Tolkien
  • *din nou* o carte în engleză

Dintre cerințele de anul trecut am îndeplinit 4/7, la anul sper să fie 5/5. Ei bine, eu vă las. Vă urez un 2015 plin de fericire și să se împlinească tot ce vă propuneți. La mulți ani!

large (4)

Lasă un răspuns

