1 anișor…

Deși a trecut doar o lună, eu mă simt inundată de teme, proiecte și lecții. Și dacă mă iau după amorțeala în care a intrat blogosfera, realizez că nu sunt singura. N-am început acest post pentru a mă plânge, deci să trec la subiectul principal: BLOGUL A ÎMPLINIT UN AN! Un an? Ce? Am un blog de un an? O Doamne, nu-mi vine să cred.

Încă nu realizez cum a trecut atât de mult. Când mă uit la post-urile vechi nu mă recunosc, parcă eram altă persoana. Și blogul s-a schimbat foarte mult, nici nu mă gândeam că o să avansez atât de mult cu el. Nu vreau să o lungesc prea mult, trebuie să fie un mini-post în care urez la mulți ani blogului și în care vă mulțumesc din suflet că-l urmăriți. SUPER-MEGA-ÎMBRĂȚIȘARE!

Am și o mică surpriză pentru voi. În loc de bomboane, vă ofer o carte pdf cadou. Cartea este Eve de Anna Carey și tot ce trebuie să faceți este să vă lăsați e-mail-ul într-un comentariu sau să mă contactați pe lifedrug22@yahoo.com ș eu vă trimit cartea. Nu există cerințe sau altceva. Succes la școală și ne citim cât de curând. ❤

2 gânduri despre &8222;1 anișor…&8221;

Lasă un răspuns

