Leapșa – Summertime madness

sm

Hei! Am primit acum câteva zile o leapșa drăguță de la Just another fantasy world. Multumesc! 

1-Arată o carte cu o copertă care să inspire vara. De exemplu soare, mare etc

o-zi-din-sapte-1464

Pff… ce copertă frumoasă are cartea asta și am citit-o chiar acum un an, vara trecută. Mi-a plăcut foarte mult și încă îmi mai e dragă. .

2-Alege un loc fictiv care ar fi destinația perfectă pentru vacanța de vară.

Hogwarts! Ah, nu, vreau iarna acolo. Atunci vreau la Curtea Regală din Academia Vampirilor. 

avbooks

av2

3- Esti pe cale să pleci  cu avionul până la locul tău de vacantă. Ce carte îti iei cu tine ca să dureze tot zborul?

11735983

Insurgent. Pentru că mi-a plăcut prima carte și sunt sigură că nici aceasta nu mă va dezamăgi. Chiar dacă am zis că aștept să apară și al 3-lea volum și după să mi le cumpăr pe ambele, curiozitatea și reducerile au pus stăpânire pe mine.

4-Ai un caz de sumertime sadness, ce carte alegi pentru a-ti reda zâmbetul pe buze?

Ceva din colecția CHIC. Ușor de citit și pline de lucruri amuzante.

5- Esti pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca si companie (beach babe, if you now what I mean)? (puteti alege mai multi)

tumblr_m2833876Qj1qe8xoko1_1280

Will-Herondale-the-infernal-devices-33326933-461-600 

Îl vreau și pe Damon Salvatore. Pe cel din serial, cărțile nu mi-au plăcut. Pot? *puppy face*

images

Când plecăm ? :))

6- Pentru a-ti asorta înghetata vrei un ice cool sidekick (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi?

Hmm… Warner din Spulberă-mă, ar fi interesant. 😕

7. Împarte atmosfera de vară! Cui ii dai tagul mai departe?

Tuturor celor care citesc asta și n-au făcut tagul până acum.

2 gânduri despre &8222;Leapșa – Summertime madness&8221;

Lasă un răspuns

