Tag – Behind the blog

tsgHei! ❤  Nu vă era dor de o leapșa? Ei bine, mie mi-a fost și întâmplarea face că am dat peste o leapșa foarte drăguță pe blogul Books or Movies? .

Regulile sunt simple:

Trebuie să răspunzi sincer.

Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.

Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).

Acum cerintele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

Perfect! Să începem:

1.Din ce oras esti?

Dintr-un mic orășel de lângă Ploiești.

2.Câți ani ai?

16, dar par mai mică. :))

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Ciupercile cu sos picant făcute de mami ❤ Raiul pe pământ! Iar dulcele: brioșe cu ciocolată.

4.Care e cel mai mare vis al tău?

Să intru la o facultate bună și să mă realizez, cred că toți ne dorim asta.

5.Cea mai mare frică a ta este:

Vorbitul în public. Mi-e groază de asta, încep să tremur și vocea îmi sună de parcă mai am puțin și încep să plâng. :)) Iar după ce îmi termin prezentarea/proiectul, râd singură de faptul că am avut emoții.

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?

Nu sunt genul care să rețină citate sau să se ghideze după un anumit moto, dar îmi place foarte mult următorul citat :

num3re_1_fullsize

7.Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

Acum trebuie să spun câteva lucruri despre mine.

  • Desigur, îmi place să citesc. De la o vreme, cititul a devenit o obișnuință, ceva ce face parte din viața mea și din mine.
  •  Iubesc blogul, chiar dacă nu postez destul de mult pe el, țin foarte mult la ceea ce am făcut aici și la voi, cei ce citiți.
  • Gătitul și mâncatul. Sunt slabă, am 45 kg, dar ador să gătesc, să mănânc și să-i văd pe alții cum mănâncă prăjituri făcute de mine.
  • Îmi plac serialelec preum The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, True Blood, The Secret Circle, The Lying Game, Dexter, Teen Wolf, How I meet your mother , dar și comediile romantice și anumite filme horror. De asemenea, sunt fană Naruto, am mai urmărit și alte anime-uri, însă acesta rămâne anime-ul de suflet.
  • Petrec cel puțin o ora pe zi uitându-mă pe We Heart It la poze, mai ales la cele cu outfit-uri și tot felul de haine. Desigur de aici pleacă incredibila mea obsesie pentru cumpărături. :))

Cam atât îmi trece prin minte, nu știu ce să mai adaug sau dacă mai e ceva de adăugat, însă dacă doriți să aflați ceva despre mine, întrebați-mă. ^^

Dau acest tag următorilor: Răzvan , Arachne , Yuki , Rya , Book PlaceOana , Just another fantasy world și oricui are blog și vrea să facă acest tag.

Fac o mică paranteză pentru a vă arăta pagina de facebook de aici , sunt prețuri foarte bune și poate găsiți ceva care să vă placă. Pe curând, pufoșeniilor! ❤

4 gânduri despre &8222;Tag – Behind the blog&8221;

  1. Multumesc frumos ^_^ Am o intrebare pentru tine: Preferi cartile in romana sau in engleza?
    Si inca doua curiozitati: La ce profil esti? si Cum ai invatat sa gatesti?
    Am facut postul si eu, te astept cu-o vizita! :*

    1. Le prefer pe cele in romana pentru ca nu sunt destul de buna la engleza si cartea isi pierde din farmec cand ma uit din 5 in 5 minute in dictionar, dar pana vara viitoare vreau sa-mi pun la punct engleza.
      Sunt a 10-a la bio-chimie si am invatat de la mama. Am stat pe langa ea prin bucatarie, ma chema de fiecare data cand facea prajituri si de cateva luni am inceput sa fac si eu singura. :))

Lasă un răspuns

