Recenzie ~ P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern

ps-te-iubesc_1_fullsize

Descriere: „Pastreaza amintirile noastre minunate, dar nu-ti fie teama sa-ți faci altele noi…”

Îndrăgostiţi din copilărie, îşi sorbeau cuvintele unul altuia, iar certurile lor se sfârşeau în hohote de râs. Când Gerry moare, Holly este distrusă: iubitul, cel mai bun prieten, sprijinul ei nu mai este. Dar Gerry a promis că îşi va veghea mereu dragostea. Şi se ţine de cuvânt: el îi lasă lui Holly un pachet cu scrisori care, deschise pe rând, în fiecare lună, vreme de un an, o vor învăţa cum să ia viaţa de la capăt. Pe măsură ce deschide fiecare scrisoare, Holly înţelege sensul schimbării şi al iubirii de celălalt.

Cu ajutorul prietenilor şi al zgomotoasei sale familii, ea învaţă din nou să râdă, să plângă, să cânte, să danseze – să fie mai curajoasă ca niciodată.

Recenzie: Am citit P.S. Te iubesc acum 2 luni, dar, pentru că sunt o leneșă, nu i-am făcut o recenzie. Și timpul a trecut, a tot trecut până de curând când mi s-a pus pata să vă spun câte ceva despre această carte. Chiar anul trecut pe vremea asta citeam Cadoul și tot de pe atunci stilul autoarei mă impresiona pentru prima dată. Cărțile ei conțin atât de multe învățături pe care le integrează delicat și subtil. Îmi doresc să-i citesc toate cărțile deoarece știu că merită.

Revenind la această carte, povestea lui Holly este una foarte interesantă. Ei bine, dacă majoritatea dramelor încep într-un mod vesel și se termină trist, în această carte totul se întâmplă exact invers. Holly și Gerry se iubeau foarte mult, însă atunci când el moare răpus de cancer, totul se spulberă. Ea nu-și mai găsește rostul, este devastată și stă într-un apartament plin de amintiri. Puțin mai târziu apare și colacul de salvare: un set de 12 scrisori scrise de Gerry pentru fiecare lună a anului și care au scopul de a o face să treacă peste moartea lui. Astfel, chiar dacă el nu mai este în viață, prezența lui se simte pretutindeni și asta o ajută și pe ea.

La un moment dat am ajuns să stau cu sufletul la gură, împreună cu Holly, de curiozitate să aflu care este următoarea „misiune” . Mi-a mai plăcut faptul că deși povestea este una tristă, o dramă, autoarea scrie și despre momentele fericite, trăite la maxim de Holly. Am râs. Da, și după 2 luni țin foarte bine minte că am râs cum n-am mai râs de mult la o carte, dar tot la fel de bine țin minte și că mai aveam puțin și-mi dădeau lacrimile când erau scrise pasaje despre Gerry și despre cum s-a chinuit el să-și facă soția fericită, chiar dacă știa că nu va mai fi lângă ea. Finalul, este neașteptat și totodată deschis, parcă totul e făcut astfel încât să întruchipeze speranța, speranța că și o poveste tristă poate avea un final fericit.

P.S. Te iubesc ne demonstrează cât de valoros este timpul petrecut alături de cei dragi, că trebuie să ne bucurăm și de cele mai mici gesturi și, la rândul nostru, să le oferim celorlalți motive să zâmbească.

8 gânduri despre &8222;Recenzie ~ P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern&8221;

1. Aw, eu daca citesc cartea dupa ce vad filmul ma plictisesc deoarece stiu deja actiunea, iar daca ma uit la film dupa ce citesc cartea mi se pare mereu ca filmul nu e destul de bun. :))

1. Cartile pe care nu le am sunt la pachet si nu-mi permit momentan, oricum ai pretul destul de bune, o sa pun un link, spre pagina ta de facebook, la sfarsitul unui articol (cand o sa am timp sa scriu unul) ca sa afle mai multa lume. 🙂