Final Summer Read-a-thon 2014

Hei! Ce mai faceți? Eu, din nefericire, n-am reușit să îndeplinesc toate cerințele de la acest Read-a-thon. Am cam lălăit-o cu Lolita deoarece simțeam că această carte are nevoie de mai multă atenție, plus că erau unele momente când naratorul se pierdea în descrieri prea pompoase, unele dintre ele lipsite de sens, dar având în vedere faptul că totul era povestit din perspectiva unui bărbat cu probleme mentale, totul e de înțeles.

A urmat Harry Potter 6, pe care am citit-o în 2 zile jumătate (580 de pagini). Și acum stau cu buza umflată pentru că mi-a fost silă în decembrie 2013 să-mi iau și volumul 7, nu mă gândeam că o să-mi placa și credeam că o să mă opresc la volumele 3-4. Mai ales când am văzut că volumul 5 are 800 de pagini. Nu-i dădeam nici o șansă, și acum mor de nerăbdare să văd ce se întâmplă. Ieri am apucat să citesc doar 80 de pagini din Britannia Road 22, care-mi place. Este despre un bărbat care a trebuit să-și părăsească soția și fiul pentru a lupta în cel de-al Doilea Război Mondial și după 6 ani îi găsește și se mută împreună într-o casă, unde încearcă să redevină o familie în adevăratul sens al cuvântului. Este interesantă, nu știu dacă o să mă dea pe spate sau se va duce și ea în categoria de cărți care sunt doar bune.

Mda… trebuie să-mi fac puțin timp pentru a scrie mai multe recenzii, dar de obicei mă așez în fața laptop-ului, copiez descrierea și când vine momentul să-mi scriu părerea despre cartea respectivă nu-mi vine nimic în minte, m-am lăsat cam mult timp pe tânjală. Și ce-ați mai citit în ultima vreme? Ce filme faine ați mai văzut? 

P.S : Dacă nu ați avut timp sau nu ați fost pe fază pentru a participa la Summer Read-a-thon 2014, se organizează un altul aici. Se ține în perioada 4-10 august, oricum găsiți mai multe detalii pe blogul respectiv. Eu nu știu sigur dacă voi avea destul timp la dispoziție, deci nu sunt 100% sigură că particip. Oricum succes celor care s-au înscris!

P.S. #2 : Vinde cineva Harry Potter 7 ediția necartonată care s-a dat împreună cu ziarul Libertatea? Sau cea cartonată la un preț mai accesibil.

3 gânduri despre &8222;Final Summer Read-a-thon 2014&8221;

Lasă un răspuns

