Recenzie ~ Femeia în negru de Susan Hill

FemeiaInNegruDescriere: Mandra si solitara, Casa din Mlastina Tiparului vegheaza asupra smarcurilor cu apa sarata, batute de vant si aflate de cealalta parte a Digului celor Noua Vieti. Arthur Kipps, un tanar avocat, este trimis sa participe la inmormantarea singurului locatar al casei, nestiind de secretele tragice ce zac ascunse dincolo de ferestrele oblonite. Abia dupa ce zareste o tanara femeie palida, invesmantata toata in negru, incepe sa fie coplesit de neliniste, sentiment intarit de localnicii care ezita sa vorbeasca despre strania aparitie – si intentiile ei cumplite.

Femeia in negru, o poveste cu fantome plasata in epoca victoriana, este unul dintre cele mai cunoscute romane ale scriitoarei britanice Susan Hill. A fost adaptat pentru scena in 1989 si continua sa se joace cu succes in West End-ul londonez, ca si pe scenele a numeroase teatre din intreaga lume.

Recenzie: Am fost puțin sceptică atunci când am cumpărat cartea. Nu știu de ce, dar nu mi se părea a fi una promițătoare. Surprinzător, acum, la 3 zile după ce am terminat-o, nu găsesc nici un motiv pentru care să spun că nu mi-a plăcut.

Am avut parte de tot ceea ce mă așteptam să simt citind o carte horror, la care se mai adaugă și un gram de curiozitate. Cireașa de pe tort n-au fost scenele ce-mi făceau pielea de găină, ci personajul care dă și numele cărții: Femeia în negru. Era mereu cuprinsă de mister și mă făcea să-mi doresc să-i aflu motivele pentru care terorizează un sat întreg. Îmi doream din tot sufletul să-i aflu povestea. Și am aflat-o. A fost spectaculoasă, plină de dramă, suferință și mai presus de toate: iubire și ură. Incredibil cum aceste 2 elemente total opuse au fost combinate și au creat o poveste incredibilă, numai bună să o spui cuiva într-o noapte furtunoasă pentru a-l speria în ultimu hal. :))

Totuși, găsesc eu un nod în papură și spun că s-ar fi putut lucra puțin mai mult la carte. Autoarea ar fi putut să dezvolte mai mult povestea și să creeze ceva mai complex. Eh, mi-am spus și oful. Nu mă înțelegeți greșit, cartea e bună și merită citită, dar a fost loc ș de mai bine. Iar după ce o citiți trebuie să vedeți și filmul pentru că este super, deși au mai adăugat câteva chestii. Și în rolul principal este Daniel Radcliffe ( pentru mine va rămâne veșnic Harry Potter :)) ) .

Cam scurtă recenzia, dar chiar nu mai știu ce să vă spun sau ce să mai adaug. Recomand cartea deoarece conține „ingredientele” pentru a fi o carte horror pe cinste, în plus o găsiți la un preț foarte mic.

2 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Femeia în negru de Susan Hill&8221;