Miros de vacanță

Hei! Ce mai faceți? 🙂 Eu deja mă simt lipsită de griji, nici nu contează faptul că mai durează o săptămână până începe vacanța oficială. Ador atmosfera asta de vara: căldură, înghețată, limonadă, cărți și liniște. Acum, tot ce trebuie să fac e să aștept să-mi încheie mediile, care surprinzător sunt destul de bune. Media generală cred că va fi în jur de 9.50 * o.O habar n-am cum am reușit, dar merit un premiu, poate o carte :)) *  Și am dus la capăt primul meu an de liceu de care eram îngrozită și care s-a dovedit a fi chiar drăguț. Mai am doar 3 ani și nu știu dacă ar trebui să fiu tristă sau fericită. :)) Cert e că în toamnă voi fi clasa a 10-a și nu voi mai tremura în prima zi de școală gândindu-mă la ce fel de colegi voi avea (cum s-a întâmplat la început de a 9-a) >.< De câteva zile m-a părăsit pofta de citit și mă simțeam nervoasă pentru că îmi doream atât de mult să mă apuc de unele cărți, dar 10476112_1434436360150060_6945941927053741999_ncum citeam 2-3 pagini mă plictiseam și o lăsam baltă. Și uite că de dimineață, stăteam ca o leneșă în pat , încercam să mă lupt cu sila mea și să mă ridic pentru că stomacul meu își cerea dreptul la micul dejun, mi-a căzut privirea peste volumul 4 din Harry Potter, parcă mă striga: Citește-mă! Citește-mă! Trebuie să mă citești! și K-BOOM : am uitat de foame și de tot ce-mi trecea prin minte și am început să citesc și nu m-am oprit timp de o oră. Am învățat din experiență (adică din celelalte 3 volume) că interesul meu sporește abia la jumătatea cărții. Deci, pagina 270, așteaptă-mă! Weekend-ul acesta mi-am propus să scriu cel puțin 3 recenzii, una dintre ele pentru cartea de la Libris, care m-a dat cu adevărat pe spate. Și mai trebuie să fac un In my mailbox #4 pentru că s-au adunat câteva cărticele și un post cu Lista de lectura pentru vacanță. Uff… câtă treabă am. Și la toate astea se adaugă și serialul Dexter care nu mă lasă să-mi fac datoriile. Cred că am devenit dependentă. dexter tv series dexter morgan_wallpaperswa.com_51

 E incredibil! ❤

Okay, eu mă întorc la cartea mea, mai târziu la recenziile mele și poate la 1-2 episoade din serial. Mă gândeam, dacă îmi rămâne timp, să-ncerc să fac un nou fundal pentru blog. Până data viitoare, să aveți parte de zile călduroase, perfecte pentru citit. >:D<

2 gânduri despre &8222;Miros de vacanță&8221;

  1. Vacanța plăcută, Jessie. Simt că vara asta o sa fie o vară fericită pentru toți. Spor la citit. 😀

Lasă un răspuns

