In my mailbox #3

Bună, pufoșeniilor ❤ Ce mai faceți? Eu mă simt atât de obosită. * Dragă vacanță de vară, dacă vezi asta sper să-nțelegi că vreau să te miști și tu mai cu talent. Cu multă dragoste, Jessie! * Ceea ce mă miră este că stau foarte bine la capitolul citit, deși cu recenziile sunt în urmă. Momentan citesc Altfel de îngeri, sunt la pagina 120 și îmi place. Nu mi se pare o carte wow , dar e ok.

Revenind la titlul postării, am strâns câteva cărți și vreau să vi le arăt înainte de a da altă comandă. De la Libris am primit în luna martie Hobbitul *am uitat să o fotografiez data trecută, recenzie aici *, în luna aprilie Jurnalul unui adolescent timid * recenzie aici * , iar în această lună am primit Divergent, abia aștept să mă apuc de ea.

Imagine

Acum o lună, mi-am cumpărat cu banii de Paște câteva cărți după blogul lui Lexi.

ImagineMi-am cumpărat primele 2 volume din seria Amurg pentru că în majoritatea recenziilor negative ale altor cărți găseam cuvinte precum: „Este o carte plină de clișee, se aseamănă cu Amurg” sau „Autoarea X nu știe ce-i aia o carte bună, sigur este o Stephenie Meyer în devenire.” sau … în fine, ați înțeles voi ideea. Astfel s-a născut o dorință de-a mea să văd ce este atât de rău la această serie și de ce este considerată o carte slabă. În plus, am văzut filmele acum ceva timp și mi-au plăcut, au fost bunicele.

24

Mi-am mai cumpărat Forțele răului absolut 2 pe care deja am citit-o pentru că eram curioasă ce se întâmplă în continuare, presimt că în In my mailbox #4 v-a apărea volumul 3. :)) Și Interviu cu un vampir pentru că am auzit multă lume spunând că această carte a stat la baza multor cărți cu vampiri.

22

 

 

Iar Aleasa am câștigat-o la un concurs pe un blog. *nu mai știu sigur care*. Sper să fac curând rost și de primele 2 volume.

 

 

 

 

 

Și acestea au fost toate cărțile. Poză de grup:

Imagine

 

5 gânduri despre &8222;In my mailbox #3&8221;

  1. Bună:) Frumoase cărţi! Interviu cu un vampir e ceva mai diferit faţă de obişnuitele cărţi cu vampiri, mie mi-e plăcut mult:3
    Mie-mi dau cărţile pe-afară din rafturi, dacă vrei, ţi-aş putea vinde primele 2 volume cu „fata pisică”, Chloe King. Anunţă-mă sau dă-mi un mail dacă te interesează şi discutăm:)
    Lectură plăcută!

  2. Hei, Interviu cu un vampir este o carte destul de originală şi mi-a plăcut foarte mult (iar filmul a fost atât de naşpa). Iar Jurnalul unui adolescent timid m-a surprins plăcut :))
    Spor la citit!

Lasă un răspuns

