In my mailbox #2

De 2 săptămâni tot zic că postez în această rubrica, dar cititorul meu de carduri mi-a tot jucat feste.

Mă plimbam acum o lună prin Ploiești *mă rog, eu mă plimbam, mama era pe fugă* și din întâmplare am trecut pe lângă niște tarabe cu multe cărți. Desigur, nu m-am putut abține să nu arunc și eu în ochi. La sfârșit m-am ales doar cu Îmblânzirea Scorpiei de William Shakespeare care este pentru școală, o am de prezentat în fața clasei.

Imagine

Mi-am dat o comandă pe Libris și mi-am cumpărat Altfel de îngeri * 6 lei? wtf? *, P.S. Te iubesc pe care mi-o doresc de foarte foarte foarte mult timp, mai exact de 1 an, și O zi ( o citesc acum și adevărul e că m-a plictisit puțin, sper să se întâmple o minune ).

Imagine

 

Mort de-a binelea am primit-o de la o prietenă, Nu plânge sub clar de lună este cumpărată dintr-o librărie și Nemesis este primită de la Libris .

Imagine

Și acestea au fost toate cărțile noi, mai am 2 cărți primite între timp, vi le arăt data viitoare. Și voi ce mai faceți? Ce mai citiți? Ce cărți ați mai cumpărat/primit ?

9 gânduri despre &8222;In my mailbox #2&8221;

  1. De mult timp voiam să citesc PS: Te iubesc, dar se pare că mereu a intervenit o altă carte. Oricum, acum îmi pregătesc puşculiţa de Paşte ca să pot să-mi dau o comandă de pe Elefant 😀
    Spor la citit!

Lasă un răspuns

