Let the spring begin!

555Încă sunt în viață, dar am o presimțire că școala asta o să mă omoare. Mi-a luat tot cheful de citit, chiar și de postat de blog. Mă trezesc la 6 , mă duc la școala, ajung acasă pe la 14,  pierd 2 ore ba la laptop, ba ieșind afară cu cineva, mi se face somn și dorm pana la 18 , fac temele , mănânc, citesc, ma uit puțin la tv și adorm. Și totul se repetă .

Nu m-am oprit din a urmări ce se mai întâmplă prin blogosferă , dar când intram pe blogul meu ca să postez ceva nou , mă uitam pur și simplu la pagina albă și nu știam ce să tastez. Desigur , aveam câteva recenzii scrise, dar trebuie să mă mai uit o dată peste ele. Însă azi când am intrat și am văzut că n-am mai postat nimic din februarie și suntem deja pe 15 martie, am simțit un fel de gol în stomac. Vreau să duc blogul acesta mai departe, nu mă las atât de ușor, niciodată nu m-am lăsat.

În altă ordine de idei, a venit primăvara !Iubesc primăvara și tot ce ține de ea: mărțișoare, ghiocei, lalele și tot felul de flori, ploile de primăvară, pomii înfloriți, soarele nici prea slab, nici prea puternic… Ieri am mâncat înghețată, m-am plimbat și am râs cu cea mai bună prietenă. La cât de frumos era afara, mi-ar fi părut rău dacă aș fi stat în casă. Plus că avusesem o zi destul de aiurea: am întârziat 15 minute la prima oră, mă duc în clasă și văd că nu-i nimeni o.O . Primele gânduri : Am greșit clasa? Nu facem ore? De ce nu m-a anunțat nimeni? . După o gândire mai amănunțită, mai exact după un minut, realizez că am TIC și trebuie să mă duc în altă sală. Cel puțin nu-mi pusese încă absență. După alte câteva ore mă ascultă la franceză *singura materie care nu-mi place* .Urăsc ora de franceză, deși chiar mi se pare frumoasă limba, atâta timp cât e vorbită de altcineva. Dar când e vorba de mine , sunt praf. În mare parte pentru că în 5-8 ora de franceza = ora în care stăm degeaba și nimeni nu se omora cu învățatul . Și ieri , abia am scos un 8, care e o notă destul de bună, și ne-a mai anunțat că dăm test săptămâna viitoare din timpurile verbelor. Sper să iau peste 5. :))

Cu cititul stau binișor. Sunt la pagina 200 din Vampirii din Morganville 2, poate o termin azi,am început-o acum o săptămână și nu-mi doresc să o lălăi prea mult . Vreau să citesc o carte de dragoste. Mda… mi-a venit din senin cheful de acest gen de cărți și cred că o să încep O zi. Cred că o să revin zilele astea , poate chiar mâine, cu In my mailbox #2 .

Voi ce-ați mai făcut? Ce mai citiți?

4 gânduri despre &8222;Let the spring begin!&8221;

Lasă un răspuns

