Dragostea plutește… printre rânduri

large

Azi , 14 februarie , pentru ca este Ziua Îndrăgostiților sau Valentine`s Day m-am gândit să fac un post puțin mai special , cu citate din cărțile pe care le-am citit.

“- Oare când te-am sărutat ultima oară?  o întreabă el, punându-i o mână pe umăr, aproape de gât.

– Să tot fie cel puțin un minut.

– O eternitate…

O înlănțuie cu brațele și o strânge la piept.

Ea este Ilena, femeia vieții sale. O cunoaște de șapte ani și îi datorează tot ce e mai bun în el : meseria de medic, deschiderea către ceilalți și o anumită exigență în felul în careîși trăiește viața…” ( Vei fi acolo? de Guillaume Musso )

”Mâinile noastre se găsira, degetele ni se înlănţuiră. Am rămas aşa timp de aproape un minut întreg, fără ca vreunul dintre noi să spună ceva. Singura noastră atingere era prin intermediul mâinilor. Vântul se înteţi din nou și, cu toate că temperatura nu era decât pe undeva la patru-cinci grade Celsius, mi se părea c-ar fi sosit primăvara. Mă aşteptam că bobocii să înflorească exploziv în jurul nostru.” ( Academia vampirilor #3 – Atingerea umbrei – de Richelle Mead)

“Se uniră prin cea mai ușoară atingere,ca mângâierea unui fulg,dar Luce se simți străbătută de un șuvoi de foc pe care nu-l mai simțise niciodată și știu că își dorește mai mult-tot-de la Daniel.

Ar fi fost prea mult să îi ceară să aibă și el mai multă nevoie de ea,să o cuprindă în brațe așa cum făcuse de atâtea ori în visele ei ,să îi răspundă sărutului plin de dorință cu unul mult mai pătimaș.

Dar el o făcu.” ( Damnare de Laurent Kate )

“Mirosul verii pe pielea ei, cadenţa vocii ei pe care abia mi-o aminteam, senzaţia degetelor ei în blana mea. Fiecare părticica din mine cânta la amintirea apropierii ei.” ( Fior de Maggie Stiefvater )

„Parcă adunase toată primăvara în ea. Vorbea însufleţit, râdea zglobiu de toate lucrurile, se agăţa sprintenă de crengi, alerga pe alei şi făcea o mulţime de ştrengării fermecătoare.” ( Invitație la vals de Mihail Drumeș )

 Sper să vă placă citatele , o zi frumoasă în continuare. ^^

2 gânduri despre &8222;Dragostea plutește… printre rânduri&8221;

Lasă un răspuns

