Recenzie ~ Sacrificiu final ( Academia Vampirilor #6 ) de Richelle Mead

Imagine„Ce? Am terminat seria? O.o Și acum ce fac cu viața mea?”

Cam aceasta a fost reacția mea . Am pus acest ultim volum în bibliotecă și parcă mai aveam puțin și luam următorul volum , dar am observat că este doar un spațiu gol . M-am atașat foarte mult de această serie , de personajele principale , dar mai ales de cele secundare, de atmosfera din Academia Vampirilor ( din primele volume ) și de toate lucrurile care au legătură cu aceste 6 cărți.

“Dragostea şi loialitatea sunt mai puternice decât legăturile de sânge.”

Nu voi pune descrierea deoarece nu-mi doresc să pun spoilere în recenzie , așa că vă voi spune * mă rog , scrie defapt* doar părerea mea. Acest ultim volum este absolut incredibil de la acțiune și răsturnările de situații , la evoluția personajelor și împletirea cu caracteristicile cărților polițiste. Recunosc că la asta a contribuit puțin și faptul că volumele 4 și 5 ale seriei sunt puțin sub nivelul așteptărilor , iar acest volum a fost precum un colac de salvare pentru întreaga serie .

Revenind ca „chestia”  cu influențe de carte polițistă , la Curte are loc o crimă. Crima a fost făcută cu țepușa lui Rose , chiar la scurt timp după ce ea se certase cu victima și normal că ea a fost acuzată de trădare, dar totul a fost o înscenare și când am aflat , la sfârșitul cărții , cine a fost în spatele tuturor acestor lucruri am rămas încremenită. Știam că de obicei cei ce par buni și nevinovați sunt criminalii și chiar am bănuit pe cineva de acest fel , dar am bănuit persoana greșită .  Okey , acesta a fost șocul #1 , iar șocul #2 a fost  legat de un secret de familie, ai exact al familiei Dragomir. Adică : Whaaaaaat? Ce-a fost asta ?

Cât despre relația Rose-Dimitri era evident cum se va termina totul după ce vor petrece atât de mult timp împreună. La începutul acestei „excursii” Rose chiar începuse să mă enerveze cu acea atitudine de vreau-să-fiu-în-mijlocul-acțiunii , mi-era teama că va continua pe tot parcursul volumului cu această atitudine și să pară moartă după atenție, dar, spre fericirea mea, nu s-a întâmplat.

Un alt lucru care m-a surprins și chiar mi-a plăcut a fost discursul lui Adrian de la sfârșit. A fost sfâșietor și acum pot să declar cu mâna pe inimă că sunt de partea lui *știam asta de la volumul 2 sau 3 , dar îmi place să văd asta negru pe alb * , însă nu-l mi l-am dorit niciodată împreună cu Rose, consider că ea nu era aleasa lui . Eu sunt :)))

Toate detaliile primelor 5 volume ajută la întregirea poveștii . Până și cuvintele „Ei au prioritate.” care reprezintă un fel de cod al gardienilor , au o importanță mult mai mare atunci când sunt puse în practică de Rose și Lisa . A fost un moment foarte emoționant.

O Doamne , chiar trebuie să citiți seria asta, este o serie care pune în evidență sentimente precum prietenia , loialitatea și nu în ultimul rând iubirea.

În concluzie , Richelle Mead ești un adevărat geniu!

“Puteam să fi murit amândoi acum. N-am murit. Poate  o să murim mâine. Nu ştiu. Dar ceea ce contează este că suntem vii în clipa asta.”

7 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Sacrificiu final ( Academia Vampirilor #6 ) de Richelle Mead&8221;

1. Am citit seria acum doi ani (sau ceva de genul) si mi-a placut enorm de mult. A fost prima serie cu vampiri pe care am citit-o si am devenit obsedata dupa de aceste creaturi :)) Acum abia astept filmul, nici nu mai am rabdare.
    Sfarsitul m-a dezamagit un pic, ma asteptam la ceva mai bun pentru Adrian, chiar am sperat ca va fi cu Rose 😦

2. Inca nu am terminat seria pentru ca nu am cumparat toate cartile, dar am vazut ca este o oferta pe la o revista (cred ca Bravo) si dabia astept sa vad ce se mai intampla.
    Este draguta noua infatisare a blogului 😀