Leapșa #2

Am primit de la puștoaca această leapșa drăguță și îi mulțumesc !

1. Prezintă-te ! ( Nume, Vârstă, Blog) 

Hei, eu sunt Jessie, am 15 ani și acesta este blogul meu cu și despre cărți.

2.Ce zodie ești ??? ( Hai, spune-ne data ta de naștere! ) Ce trăsătură a zodiei tale te caracterizează cel mai bine? Gemeni ( 8 iunie – de aceea probabil cred că 8 e cifra mea norocoasă , plus că dacă-l întorci seamănă cu infinit) . Sunt sociabilă.

3.Ce îți place să faci în timpul liber?

Citesc , desenez , vorbesc cu cea mai bună prietenă la telefon , mă uit la filme , lenevesc *sunt chiar foarte bună la asta* . 1002193_535886706481371_1212384422_n 4. Culoarea ta preferată.

Albastru deschis

5. Melodia preferata, sau trupa sau ce asculți acum.

Nu am o melodie/trupă preferată. Acum ascult Linkin Park – Castle of glass.

6.Ce asculți când ești trist? 

Prefer să stau în patul meu, în liniște sau să mă plâng cuiva de ce mi s-a întâmplat.

7. Tre’  să ai o replică pe care o folosești des, care e aia?

„Pe bune?” , „E na , nu te cred!”

8. Hai să fim “simandicosi” :))) Poezia ta preferata e?

Îmi plac poeziile lui Bacovia și ale lui Nichita Stănescu, nu am una preferată.

9. Materia preferată?

Româna și Fizica *e o poveste foarte lungă și cred că aș face o postare kilometrică*. Și îmi plăcea matematica, până am ajuns la liceu.

10. Ce hobby-uri ai?

Cititul ( desigur ) , îmi mai place să joc handbal și să fac poze.

11. Citatul care te caracterizează 

Chiar zilele trecute mă uitam într-un caiețel de-al meu cu citate și mi-a rămas unul întipărit în minte , nu știu dacă mă caracterizează , dar îmi place : „… își strecura mâna într-a mea și șoptea: Nu-i asculta. Mergi mai departe. Ține capul sus. ” – O zi din șapte de Lauren Oliver

12. Ce sport extrem ți-ar place să practici? 

Bouncing jumping. Îmi mai trebuie curajul . :))

13. Dacă te-ai putea teleporta în trecut, unde ai vrea să mergi?

Nu prea știu. Poate în Epoca Victoriană. 3 cuvinte : Anglia , rochii , baluri. 0_37e26_d64635e8_L 14. Ce te inspiră?

Toate lucrurile din jurul meu și tot ceea ce mi se întâmplă.

15. Cinci cuvinte din descrierea ta 

Copilăroasă , imprevizibilă , amuzantă , uneori aiurită și timidă .

Din câte îmi dau seama majoritatea au rezolvat această leapșa sau au primit-o și urmează să o rezolve , deci nu prea am cui să o dau mai departe, dar dacă este cineva care n-a reszolvat-o , poate să o ia și să-mi lase și mie link-ul în descriere . ^^ Așa vă cunosc și eu mai bine.

18 gânduri despre &8222;Leapșa #2&8221;

  1. Eu adoram matematica până să ajung la liceu…:))Profesorul face tot.Dacă nu-ţi place de el,nu-ţi place nici materia care o predă.
    Ar trebui să ne adunăm toate o dată să facem bouncing jumping, să ne încurajăm una pe alta.:)))

  2. In sfarsit. In sfarsit!! Stii de cand astept moemntul asta? Materia mea preferata e fizica (pe langa engleza si chimie), inafara de cativa pe care i-am cunoscut cu ocazia olimpiadei, eu nu am descoperit pe nimeni care sa aiba ca materie preferata fizica. Stii de cand te caut?
    P.S; M-ai facut cea mai fericita ^_^

    1. :)) Eu stiu doar un coleg, ceilalti din clasa invata pentru note. Mie nu-mi place sa tocesc si cred ca fizica e cam singura materie la care trebuie sa intelegi ce se-ntampla si ce explica profa. Si totul pare atat de logic in capul meu, incat n-am cum sa nu iubesc materia asta.

      1. Stiu exact ce vrei sa zici ❤
        Eu ii ironizez putin pe colegi, dar cum sa nu intelegi cand totul e atat de simplu si clar -fix in fata ochilor tau- , cum?

      2. Ce-mi place cand cineva intelege sentimentele mele si la ce ma ma refer. :))
        Asta ma intreb si eu. Cred ca totul tine de cat de bine iti merge mintea, sa ai acea „sclipire” . Unii colegi , desi invata foarte mult, se-ncurca mai mereu la probleme.

      3. Frica mai am si eu, doar ca eu nu tocesc. Eu cand plec de acasa sunt sigura pe mine, inainte de ascultare\test , parca nu mai stiu nimic :))

Lasă un răspuns

