In my mailbox #1

Ei bine , mereu mi-a plăcut această categorie, mi-a plăcut să văd cu ce se mai delectează restul bloggerilor și pozele făcute cărților mi se par mai interesante decât pozele puse pe librăriile online , așa poți să vezi și cam cât de mari sunt și cred că arată mai draguț. Nu știu cât de des voi posta în această categorie, deci să începem :

     De data aceasta am 4 cărți.

ImagineImagineDe curând a fost o ofertă destul de bună pe site-ul elefant și am profitat de ea. Mi-am cumpărat Carrie de Stephen King ( încă n-am citit-o ) și Crima din Orient Express de Agatha Christie ( în curând recenzie ). Și pentru că am cumpărat aceste 2 cărți am primit gratis Al patrulea…

ImagineIar , pe blogul lui Yuki , am căștigat la un concurs Îngerul mecanic de Cassandra Clare , de care sunt foarte încântată și abia aștept să-ncep să o citesc.

Imagine

Și cam acestea atât am avut să vă arăt și da , cărțile sunt pe calorifer . :)) Să se mai încălzească și ele că au răcit din cauza zăpezilor . Motivul real : este singurul loc din cameră destul de luminat ca să fac niște poze mai normale.

Voi ce ați mai adăugat în bibliotecă? Ce ați mai citit în ultima vreme? ^.^

11 gânduri despre &8222;In my mailbox #1&8221;

  1. Spor la citit! Eu momentan sunt într-o fază „Aurora Liiceanu” şi am citit: Dincolo de rau, dincoace de bine. Despre iubire scrisă în colaborare cu Alice Năstase; Prin Perdea şi Cuvinte încrucişate Mi-au plăcut foarte mult 🙂 dar nu ştiu dacă să ţi le recomand pentru că nu toţi apreciază genul 🙂

      1. Cu timpul 🙂 nici eu nu le-aş fi înţeles acum câţiva ani, sau m-ar fi plictisit, nu te gândi totuşi că sunt aberaţii din acelea despre autosugestie şi alte tâmpenii doar pentru că autoarea e psiholog, sunt departe de a fi aşa ceva sunt puţin în genul cărţilor scrise de Mihaela Rădulescu 🙂

Lasă un răspuns

