Recenzie ~ Moartă pentru toți ( Vampirii Sudului #4 ) de Charlaine Harris

ImagineDescriere : Nu dai în fiecare noapte de Revelion peste un barbat alergand pe marginea drumului, pe jumatate dezbracat! Iar cand aceasta i se întampla lui Sookie Stackhouse, nu ne putem astepta decat la noi aventuri. Moarta pentru toti este cel de-al patrulea volum al seriei Vampirii Sudului (dupa: Morti pana la apus, Moartea la Dallas si Clubul Mortilor). Descoperind ca barbatul misterios întalnit în împrejurari atat de ciudate nu este altul decat vampirul Eric, care nu îi este strain, eroina telepata încearca sa-l ajute. Cineva îi facuse vraji sa-si piarda memoria. Implicarea lui Sookie duce la batai pe viata si pe moarte, în care sunt implicati tot soiul de vampiri, varcolaci, teriantropi si vrajitoare. În pericol se afla si inima curajoasei tinere, deoarece este greu de rezistat în fata atragatorului Eric. O poveste fascinanta, cu personaje supranaturale. Un ritm ametitor, umor, momente dramatice, mister, erotism – totul îmbinat cu talent si imaginatie, asa cum ne-a obisnuit cuceritoarea Charlaine Harris.

Recenzie: Încă n-am aflat de ce , dar această serie îmi crează o profundă stare de relaxare . Desigur , mi se întâmplă asta şi la alte cărţi , însă aceasta are ceva în plus : de câte ori încep un volum , după o lungă pauză faţă de cel precedent , e ca şi cum m-aş fi întors acasă după o lungă călătorie. Când o să aflu ce m-a făcut să am această legătură cu seria Vampirii Sudului , o să vă anunţ .

În această carte , mai exact volumul 4 , Sookie şi Eric sunt puşi într-o situaţie puţin ciudată. Ei locuiesc împreună din cauza faptului că Eric este cautat de vrăjitoarea care i-a provocat un fel de amnezie. Fără amintiri , el devine un fel de versiune pozitivă a sa şi chiar mi-a plăcut noul Eric, chiar nu credeam că e posibil să-mi placă mai mult. Bill , fostul iubit-vampir al lui Sookie, e plecat, aşa că Eric are ocazia să se apropie mai mult de ea, între ei chiar se leagă o relaţie draguţă și devin mai romantici unul cu altul.

Mi-a mai plăcut că acest volum a avut şi puţină influenţă de roman poliţist prin dispariţia lui Jason şi m-a făcut mereu să îmi pun întrebări despre ce s-a întâmplat cu el , ar fi interesant ca şi în celelalte volume să mai găsesc ceva de genul acesta.