Recenzie ~ Num3re de Rachel Ward

ImagineDescriere : E timpul sa fugi!

Atunci cand vezi numerele tuturor, viata nu este usoara. Jem nu a stiut intotdeauna ce inseamna acele numere, insa acum patru ani, moartea mamei sale in urma unei supradoze de heroina a facut ca totul sa fie mai clar. Numarul pe care Jem il vede atunci cand priveste pe cineva in ochi nu este nimic altceva decat data mortii acelei persoane. Nu e de mirare ca Jem a dus o viata de izolare pana sa il cunoasca pe Spider, un baiat cu totul haotic, dar care e dispus sa lupte pentru ea.

In timpul unei excursii la Londra, Jem vede moartea in ochii unor turisti, chiar in acea zi. Groaza care o cuprinde odata cu aceasta realizare o face sa fuga cat mai departe de acel loc, insa decizia pripita ii propulseaza atat pe ea, cat si pe Spider in capul listei de suspecti ai atacului terorist ce a urmat imediat. Un thriller de debut captivant, indraznet, cu un final complet imprevizibil.

Recenzie: În fiecare vineri la ora de română , câte un copil prezintă o carte . Orice carte vrea el , nu contează ce gen e sau dacă e scrisa de un autor roman sau străin . Mi-a plăcut această idee încă de când ne-a spus profa de ea . Doamne cât pot să o iubesc pe profa de română , datorită ei am adăugat o groază de titluri în wishlist-ul meu . Ei bine , eu am ales această carte pentru a o prezenta , deci am ajuns să o citesc de 2 ori ( e prima oara când fac asta ). De ce am ales Num3re? Deoarece știam că aceasta va prinde foarte bine „publicului” ( colegilor ) . A fost de ajuns sa le zic ca Jem , personajul principal , vede Data morții în ochii oamenilor , și toți au început să fie atenți .

Personajul meu preferat este Spider . Încă de la început , când am aflat că avea să moara într-o luna , m-am întristat . El este încăpățânat , orgolios , dar amuzant , mai exact îi place sa facă pe bufonul pentru a-i face fericiți pe cei din jurul lui. Mi-a plăcut că autoarea n-a încercat să facă personajele principale perfecte când vine vorba despre calitățile lor fizice : Jem este pitică , fără forme și după câteva pagini ajunge să fie cheală , iar Spider este caracterizat ca fiind o „girafă neagră” pentru ca are 1.90 m și e negru . Rachel s-a concentrat mai mult pe calitățile lor morale și pentru asta a primit un mare plus din partea mea.

Sfârșitul  , deși știam ca Spider avea sa moara , tot mi-a lăsat un gust amar , iar ultimul capitol , unde ne este prezentata Jem peste 5 ani chiar te face să-ți dorești să citești și cel de-al doilea volum , dar cred că va dura ceva timp până va fi publicat.

În concluzie , această carte este draguță , nu e genul de carte care-ți va rămâne în inima pentru tot restul vieții , dar este una care pentru câteva ore/zile te ține legată de ea și te face să vrei să vezi cât mai repede ce se va întâmpla mai departe cu personajele.

7 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Num3re de Rachel Ward&8221;

  1. Ce profesoara super ai! Daca toti profesorii ar avea astfel de initiative sunt sigura ca copii ar citi mult mai mult.
    Stiam de carte de ceva vreme, dar inca nu am apucat sa o citesc. Oricum, subiectul ei pare foarte interesant.

  2. E bine sa mai ai si profesori care sa te indemne la citit,majoritatea sunt interesati doar in a-si preda materia si de a pleca la alta clasa dezinteresati.Esti o norocoasa.Cat despre carte,pare destul de interesanta,si m-ar tenta sa o citesc.

  3. Mă bucur că o profesoară atât de drăguţă, la mine profa e ceva de genul „FĂRĂ FANTASY ÎN VIAŢA ELEVILOR”, mda, şi nu cred că aş puteai să-i povestesc despre o carte în care o tipă vede când va muri un om. Pf.
    Oricum, acum 2 săptămâni ne-a recomandat Miss Peregrine, care e un pic cam horror şi am fost destul de surprinsă -bineînţeles că am cumpărat-o 😉
    Frumoasă recenzie. Şi eu am cartea în bibliotecă de dinainte de Crăciun, dar nu prea am timp să citesc, având în vedere că ne dă destul de mult de la şcoală, plus că împrumut şi cumpăr continuu cărţi.

    1. M-am uitat acum pe elefant de Miss Peregrine , pare interesanta descrierea , are gusturi bune profa ta . Noua ne va aduce saptamana viitoare 30 de carti si vom trage biletele si fiecare va prezenta cartea care i-a picat .
      P.S. : Ieri am luat coletul de la tine , multumesc inca o data pentru carte si pentru bilet , ma gandeam sa fac azi sau maine un post In my mailbox #1. ^^

Lasă un răspuns

