Leapșa #1

Sincer , nu mai știu pe ce blog am văzut această lepșa . Mi-a plăcut și am luat-o , abia azi am  reușit să mă ocup de ea. Deci, să începem…..

1. Ai vreun loc preferat în casă în care citeşti?

Îmi place să citesc în pat : pe burtă , pe spate , într-o parte , cu capul în jos . O ,da! Cu pisica torcând lângă mine , eu băgată în Imaginepătură  , iar ceașca cu ceai sau ciocolată caldă alături , pe un scaun .

2. Semn de carte sau o hârtiuţă oarecare?

Mai mereu folosesc semn de carte , dar dacă se întâmplă să nu am unul prin preajmă folosesc și o hârtiuță ruptă dintr-un caiet . În niciun caz nu îndoi foile , mi se pare o cruzime . o.o

3. Poți sa te oprești din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?

Dacă e ceva urgent termin cel puțin fragmentul , iar dacă nu îmi place să termin capitolul.

4. Mănânci sau bei în timp ce citești?

Da , ronțăi biscuiți și beau ceai sau ciocolata caldă.

5. Poţi să citeşti în timp ce te uiţi la TV sau asculţi muzică?

Pot să ascult muzică în timp ce citesc și chiar o fac uneori , cât despre uitatul la TV cred că aș pierde din vedere câteva detalii din ceea ce citesc . Oricum nu prea am la ce mă uita la TV.

6. Citeşti cărţile pe rând sau mai multe simultan?

Uneori citesc 2 cărți , dar una dintre ele trebuie să fie în format electronic.

7. Citeşti doar acasă sau peste tot?

Acasă . La școală e prea multă gălăgie și la fiecare 2 minute se întâmplă ceva care să-mi atragă atenția.

8. Citeşti cu voce tare sau în gând?

Sincer , uneori ( cam o dată la două luni ) , citesc cu voce tare 2-3 pagini  . Desigur , trebuie să fiu singură acasă , nu vreau să creadă ai mei că am luat-o razna și vorbesc cu niște prieteni imaginari .

9. Sari pagini?

Nu . S-a întâmplat doar o dată , când erau zeci de pagini cu descrieri care chiar n-aveau nici un sens , așa că am zis decât să mor de plictiseală , mai bine trec peste ele .

10. Scrii pe cărţi ?

Neah … îmi venise odată ideea de a-mi scrie numele și data la care  am terminat cartea , dar pe cât de repede a venit , la fel de repede a și plecat .

Dau leapșa mai departe oricui dorește să o preia .

9 gânduri despre &8222;Leapșa #1&8221;

  1. Frumoasa leapsa 😀
    Cat despre scrisul pe carti, eu m-as simti putin ciudat sa fac orice insemnare pe ele, dar tin minte ca in urma cu cativa ani, gasisem prin biblioteca personala o carte destul de veche, ingalbenita, etc. Pur si simplu ma fascina, caci erau unele paragrafe subliniate cu creionul , iar la inceput de capitol erau trecute unele citate cu ghilimele si tot tacamul. Am aflat intre timp ca tatal meu a fost cel care a citit-o si a scos acele citate si nu stiu cum sa explic… dar acele insemnari cu creionul nu pareau lipsite de respect, asa cum consideram pana atunci orice manzgalitura pe o carte ci din potriva, aratau cat de mult i-a placut si cu cata pasiune a citit-o.

Lasă un răspuns

