Recenzie ~ O zi din șapte de Lauren Oliver

ImagineDescriere : Ce-ai face dacă ai mai avea o singură zi de trăit ? Pe cine ai săruta ? Şi cât de departe ai merge pentru a-ţi salva viaţa ?

Samantha Kingston pare să ducă o viaţă perfectă : se numără printre cei mai populari elevi , iubitul ei este cel mai tare băiat din şcoală , are aproape tot ce-şi doreşte şi un grup de prietene cu care împarte totul . Vineri , 12 februarie , ar trebui să fie o zi ca oricare alta din viaţa ei încântătoare , dar Samantha suferă un accident de maşină şi moare . Apoi se trezeşte a doua zi şi primeşte o nouă şansă . Şi apoi iar . Şi iar. De şapte ori . Trăindu-şi ultima zi de viaţă şapte zile la rând , Sam va desluşi în cele din urmă misterul din jurul morţii ei – şi va descoperi adevărata valoare a lucrurilor pe care este în pericol să le piardă .  

Recenzie :  Știu că o să sune aiurea , dar nici n-am citit descrierea cărții atunci când am cumpărat-o .  Era la reducere și auzisem câteva laude la adresa ei și a autoarei .

După ce am terminat-o am rămas blocată jumătate de oră reflectând la tot ce am citit ( da , mai am uneori unele momente de genu’  ). Pot spune că într-un fel această carte m-a marcat , este o carte incredibilă , m-a făcut să mă schimb , să am grijă la anumite lucruri pe care e fac , să mă pun în locul celorlalți , chiar dacă nu-mi sunt persoane apropiate , să prețuiesc mai mult ceea ce am și viața pe care o am .Sam este implicată într-un accident , închide ochii și când îi deschide se află din nou în dimineața zilei de 12 februarie , repetă aceiași zi iar și iar , aflând câte ceva nou în fiecare zi .

 ” … frica s-a cuibărit din nou în sufletul meu . M-a copleşit încet , încet , aşa cum nisipul umple o clepsidră . Cu fiecare secundă care trece , mă apropii tot mai mult de Momentul Acela . Momentul Zero. „

   Toate aceste lucruri noi pe care le învață o fac să-şi schimbe comportamentul , să devină o persoană mai bună . Ea vrea să-şi salveze propria viaţă , dar la sfărşit realizează că nu viaţa ei era cea care trebuia salvată .

Cred că toți ne regăsim în cel puţin una dintre greşelile Samanthei . Nu suntem perfecţi , avem momente de slăbiciune , facem lucruri pe care le regretăm , dar atunci când ajungem la sfârșit nu mai putem îndrepta ceea ce am spus sau ce am făcut , totul va rămâne acolo , întipărit în memoriile oamenilor cărora le-am greșit .Alt lucru pe care l-am învățat este că trebuie să trăim fiecare clipă . Spre deosebire de Sam noi nu primim cele șapte șanse , pentru noi există doar o ultimă zi care poate veni pe neașteptate , de aceea trebuie să profităm din plin de viaţa noastră .

” Ce vreau să spun este : poate că îţi poţi permite să aştepţi . Poate că , pentru tine , există ziua de mâine . Poate că , pentru tine , mai există o mie de zile de mâine sau trei mii de zile de mâine sau zece mii de zile , atât de mult timp că poţi să te scalzi în el , să te rostogoleşti în el , să îl laşi să  curgă ca monedele printre degete . Atât de mult timp , că îl poţi irosi. Dar pentru unii dintre noi nu există decât ziua de azi . Şi adevărul este că nu poţi şti niciodată . „

7 gânduri despre &8222;Recenzie ~ O zi din șapte de Lauren Oliver&8221;

  1. Pare o carte interesantă. N-am citit-o şi poate că ar trebui s-o fac. Pe moment am câteva cârţi începute, dar promit să fie cât mai curând în viitor. Un an bun, plin de succese şi cu multă sănătate!

  2. Iubesc cartile de genul,din care ai de invatat.Sunt pur si simplu irezistibile si hipnotizante.Si partea care imi place cel mai mult e – faptul ca te schimbi odata ce realizezi anumite lucruri …

  3. Intr-un schimb , nu prea ma lasa inima sa ma despart de ea. Si ce vrei sa zici prin imprumutat? Adica sa-ti trimit cartea si dupa ce o termini sa mi-o trimiti inapoi?

Lasă un răspuns

