Recenzie ~ Fior de Maggie Stiefvater

ImagineDescriere: De mulţi ani Grace îi observa pe lupii din pădurile aflate în spatele casei ei. Un lup cu ochii galbeni – lupul ei – a reprezentat mereu o prezenţă fără de care nu mai putea să-şi închipuie viaţa. Între timp, Sam trăia două vieţi: iarna, în pădurea îngheţată, protejat de haită şi mereu în compania unei fete neînfricate, iar vara, puţine şi preţioase luni petrecute ca om… până când frigul îl făcea să se transforme la loc. Acum, Grace face cunoştinţă cu un băiat cu ochii galbeni, care i se pare atât de cunoscut, încât i se taie răsuflarea. Este lupul ei, el trebuie să fie. Dar, pe măsură ce iarna se apropie, Sam trebuie să se lupte ca să îşi păstreze forma umană sau să rişte să o piardă pe Grace, dar să se piardă şi pe sine… pentru totdeauna.

Recenzie:  Citisem cateva recenzii pozitive despre aceasta carte si imi starnise interesul , asa ca am pus-o in wishlist-ul meu si cu prima ocazie mi-am cumparat-o . Ador coperta simpla si misterioasa, iar titlul i se potriveste perfect. Pe mine m-a ajutat foarte mult faptul ca am citit-o in luna februarie , afara era frig si peste tot vedeai albul zapezii , iar eu stateam in camera mea , in pat , infasurata cu o patura si cu aceasta carte in mana . Ce poate fi mai frumos?

Autoarea scrie aceasta carte din perspectivele ambelor personaje , Sam si Grace , asa ca avem ocazia sa-i cunoastem  mai bine, iar descrierile ei te lasa pur si simplu fara cuvinte.

Brusc, mi-am dat seama cat de diferiti eram. Mi-a trecut prin minte ca, daca eu si Grace am fi fost obiecte, ea ar fi fost un ceas digital complicat, sincronizat la perfectiune, ca Ceasul Mondial din Londra, iar eu as fi fost un glob de zapada-amintiri scuturate intr-un glob de sticla.

Relatia dintre ei doi este una draguta . Emotiile primei iubiri , care devin mai intense pe parcursul cartii , se impletesc frumos cu lupta pe care o duce Sam.   Apropo de asta , este interesant cum in aceasta carte mitul cum ca varcolacii se transforma la lumina lunii este schimbat . De aceasta data varcolacii devin lupi atunci cand este foarte frig , mai exact in timpul iernii, iar dupa o perioada de cativa ani raman pentru totdeauna lupi. Interesant , nu?

Este o carte emotionanta , daca va plac genul acesta de carti putin „siropoase’’ , dar si cu o actiune destul de interesanta v-o recomand .

“Lupul meu era un tip simpatic si ma tinea de mana. Puteam muri fericita.”

Un gând despre &8222;Recenzie ~ Fior de Maggie Stiefvater&8221;