Listuţă :3

Imagine     In sfarsit vacanta! O doamne , cat am asteptat-o , ajunsesem sa numar si zilele. Au fost cele mai stresante 3 luni de cand ma stiu .In fine , vreau sa va spun ca eu sunt o adepta a listutelor si n-am pierdut nici de aceasta data ocazia de a face una cu cartile pe care incerc sa le citesc in aceasta vacanta.

Juramant de sange ( Academia Vampirilor #4 ) de Richelle Mead – de terminat

Limitele spiritului  ( Academia Vampirilor #5 ) de Richelle Mead

Sacrificiul final  ( Academia Vampirilor #6 ) de Richelle Mead

Secretele unei dependente de pantofi de Beth Harbison

Magicienii sortitori ( Tara Duncan #1 ) de  Sophie Audouin-Mamikonian

  Sunt putine pentru ca va fi o perioada destul de aglomerata cu sarbatorile si pregatirile pentru ele . Sper sa ma tin de ea . Voi ce aveti de gand sa cititi? ^^

4 gânduri despre &8222;Listuţă :3&8221;

  1. Momentan citesc ” Sub aceeasi stea” si presimt ca o voi termina astazi sau maine. Voi da fuga la biblioteca si voi imprumuta Mizerabilii volumul 2 si 3, sper ca voi reusi sa le termin pana la inceperea scolii.

      1. Mie mi-a imprumutat-o o colega 😀 Si eu ma tot invarteam pe langa cartea asta si voiam sa o cumpar, dar imi trebuiau bani pentru cadouri and all stuff about Christmas. Noroc ca am cateva cunostinte ce se declara cititori activi si de la care imi mai procur cate o carte din cand in cand.

  2. Eu n-am o lista marisoara de carti pentru vacanta asta.Stii cum e ,in aceste doua saptamani vrei sa faci de toate dar parca timpul nu e de partea ta.Oricum vreau sa termin Academia vampirilor volumul 3 si Aventurile lui Sherlock Holmes vol 2 .Si pentru ca se apropie olimpiada la romana profesoara mi-a dat de citit Maestrul si Margarita de Bulgakov.

Lasă un răspuns

