Recenzie ~ Vei fi acolo? de Guillaume Musso

ImagineDescriere :  Un singur gest, si totul ar fi putut arata altfel.

Cine n-a visat sa poata reveni in acel moment hotarator din trecut cand fericirea era inca posibila?

San Francisco. Elliott, un chirurg pasionat de meseria sa, nu s-a impacat niciodata cu moartea femeii iubite, Ilena, disparuta in urma cu treizeci de ani.

Intr-o buna zi, in urma unui concurs de imprejurari cu totul iesit din comun, se intoarce in timp si se intalneste cu tanarul care era el insusi in urma cu treizeci de ani. Revine in momentul hotarator in care un gest al sau ar putea-o salva pe Ilena. Si ar putea schimba soarta necrutatoare care l-a condamnat pentru totdeauna.

O intalnire uluitoare
O poveste de dragoste tulburatoare
Un suspans care te tine cu rasuflarea taiata

Recenzie : Tot auzisem de acest autor  „Guillaume Musso” si eram curioasa sa vad cum scrie si daca-si merita toate laudele . Ei bine , am ajuns sa nu mai pot sa ma dezlipesc de aceasta carte , povestea lui Elliott m-a facut sa ma atasez foarte mult de el si sa traiesc alaturi de el toate sentimentele : fericire , ura , disperare , neputinta ,…

De aseamenea , m-a intrigat faptul ca n-am mai citit pana acum o carte despre calatorii in timp . Prima data cand ma gandeam la asta , imi imaginam un portal sau ceva de genul , dar autorul a facut ca aceste calatorii in timp sa para mai interesant si cat se poate de credibile .Intalnirile lui Elliott cu el insasi , dar mai tanar , ne arata clar cat ne putem schimba mentalitatea odata cu trecerea timpului . Elliott cel tanar ar fi facut orice ca sa-si salveze  , iubirea vietii lui , Ilena , iar Elliott cel batran , desi o iubea la fel de mult  , o pune pe primul loc pe fica sa , care era facuta cu alta femeie .

Finalul este unul fericit , sincer nu ma asteptam la asa ceva . Defapt , nu stiu exact la ce ma asteptam , pentru ca aceasta carte este una dintre acelea la care n-ai cum sa-ti imaginezi finalul , totul depinde de cum actioneaza personajele sau daca mai au loc anumite schimbari . Mi-a placut in special ultima propozitie „ Era acolo.” , parca a dat sens  intregii carti.

Uneori  ma intrebam  „Eu ce as fi facut?” . Nu stiu . Probabil m-as fi intors si eu in timp ca sa indrept unele lucruri , aceste a fost primul gand , dar am realizat un lucru : Toate lucrurile se intampla cu un scop . Acum va adresez si voua intrebarea : Daca ati avea ocazia sa va intoarceti in trecut , ati schimba ceva din viata voastra?

”- Care este cea mai fierbinte dorinţă a ta, doctore?(…)

-Aş vrea să revăd o femeie.

– O femeie?

– Da, singura… singura care a contat vreodată.”

P.S. : N-am scris cu diacritice pentru ca am primit de Craciun un laptop  – Te iubesc , Mosule ! –  si am alt windows . Sper sa nu dureze mult pana imi dau seama cum se schimba limba . :))

2 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Vei fi acolo? de Guillaume Musso&8221;

Lasă un răspuns

