Recenzie ~ Sora de Rosamund Lupton

ImagineDescriere : Ce-ai face daca propria ta sora ar disparea intr-o buna zi fara urma?

Cand afla ca sora ei mai mica a disparut, Beatrice Hemming se intoarce cu primul avion acasa, la Londra. In scurta vreme, Tess este gasita moarta, aparent o sinucidere, iar politia inchide dosarul. Convinsa ca sora ei nu s-ar fi sinucis niciodata, Beatrice se muta in apartamentul lui Tess si patrunde tot mai adanc in viata si in secretele acesteia, in incercarea de a-l descoperi singura pe criminal. Pe urmele lui Tess, Beatrice afla despre relatia ei ascunsa, despre participarea ei la un experiment medical, dar se afunda tot mai mult intr-o intunecata camera a oglinzilor, plina de revelatii tulburatoare.

Cautand cu disperare adevarul despre moartea surorii ei, va reusi oare sa se redescopere pe sine?

Recenzie: Este prima dată când nu ştiu de unde să încep . Am atătea de spus , dar chiar nu vreau să vă plictisesc cu aberaţiile mele , să mă scuzaţi dacă încep să bat campii . În primul rănd vreau să spun că mi-a plăcut coperta , este misterioasă şi fata în haină roşie iese în evindenţă faţă de albul acela imaculat .Avem în prim plan această familie Hemming , care a trecut prin multe , iar această familie este măcinată : tatăl le-a părăsit , fratele feletor moare cănd ele sunt mai mici şi mama lor începe să se închidă în ea . Pe  tot parcursul cărţii ne este prezentată relaţia strănsă pe care au avut-o cele 2  , ne dăm seama de asta încă din primele pagini deoarece întreaga carte este o scrisoare de la Beatrice către Tess , asta face să fie uşor de citit. Beatrice şi Tess se mai au una pe alta şi brusc Tess este dată dispărută , iar a câteva zile este găsită moartă . Recunosc că , la început , de fiecare dată cănd aflam ceva nou despre Tess , începeam să o judec , să mă întreb de ce a făcut anumite lucruri , dar spre final am început să descopăr mai bine caracterul ei şi chiar să o înţeleg .

Beatrice încearcă să dovedească faptul ca sora ei n-aveam cum să se sinucidă pentru că-şi iubea prea mult viaţa , autoarea reuşind să-i surprindă foarte bine acele explozii de sentimente din diferite momente precum cel în care nu o crede nimeni şi toată lumea o crede nebună  . În fine , ea află mai multe lucruri pe care sigur nu am cum să vi le spun pentru că vă las pe voi să aflaţi şi ajung la penultimul capitol şi pentru prima dată am ghicit şi eu criminalul şi ajung la ultimul capitol . Mi se părea evident ce trebuia să se întămple şi BUF , autoarea parcă îmi dă un pumn în faţă şi îmi spune ” Ce te crezi deşteapta? Ai ghicit tu cine este criminalul , dar n-ai avut nici cea mai mică banuială despre cum se termină cartea ! ”

Vă recomand această carte , n-aveţi cum să vă plictisiţ

„Clopotul bisericii a inceput sa bata. Nu exista un sunet mai infiorator.

Nu are pulsul vietii, nu are ritm omenesc, ci doar acel lovituri mecanice care reprezinta o pierdere.”

Un gând despre &8222;Recenzie ~ Sora de Rosamund Lupton&8221;

Lasă un răspuns

