Recenzie ~ Academia Vampirilor de Richelle Mead

ImagineDescriere : Doar cea mai buna prietena te poate apara de dusmanii tau nemuritori…

Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.
Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor…
Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange.

Recenzie : Mă simt de parcă aş fi trăit într-o grotă până acum. Am auzit foarte multe despre această serie , dar nu m-am obosit să-i acord prea multă atenţie . Nu ştiu ce a fost în capul meu , poate teama de a nu da peste altă poveste siropoasă de dragoste şi peste o altă fată neajutorată care se află mereu în pericol . Majoritatea cărţilor fantasy sunt aşa şi chiar mă săturasem de aceste personaje principale feminine, dar am zis că merită să-i dau o şansă şi chiar n-am fost dezamăgită. Am adorat-o încă de la primul capitol .

Cred că majoritatea aţi citit această serie , dar nu strică o recenzie pentru cei care nu au făcut-o . Descrierea nu spune foarte multe aşa că voi încerca să vă povestesc câte ceva din carte . Rose şi Lissa sunt nevoite, mai exact obligate, să se întoarcă la Academia Vampirilor după ce au fugit în urmă cu 2 ani . Rose , fata dhampir cu atitudine de badass, curajoasă , care ar fi gata oricănd să-şi rişte viaţa pentru prietena ei, urmează să facă antrenamente pentru ai prinde din urmă pe ceilalţi novici gardieni cu inteligentul, curajosul şi minunatul Dimitri Belikov, care apropo e rus ,cine putea crede că un rus poate fi atât de sexy? Şi Rose se îndrăgosteşte de el , dar asta nu este de bine pentru că relaţiile elev-profesor sunt strict interzise . Desigur , asta n-ar opri-o pe Rose , dar se mai adaugă şi faptul că ei 2 îi vor fi gardieni Lissei şi nu o vor putea proteja dacă sunt îndrăgostiţi unul de altul .

Apropo de Lissa , ea începe să se înţeleagă bine cu un alt moroi, Christian, el este într-un fel marginalizat de ceilalţi moroi deoarece părinţii lui s-au transformat în strigoi , dar aceştia au fost omorăţi cu mult timp în urmă . Recunosc că la început Christian mi s-a părut ciudat, avea o atitudine ciudată care mă ducea cu găndul la un criminal care joacă foarte bine teatru , dar spre sfărşit am început să-l plac mai mult.

Lissa începe să descopere că are puteri speciale , nu vreau să stric surpriza celor care n-au citit cartea . Mi-a plăcut cum scrie Richelle , chiar te teleportează în lumea lui Rose , te face să vrei să faci parte din acea lume . Mi-a mai plăcut că pune accentul pe prietenia dintre Rose şi Lissa , o prietenie pentru care merită să lupţi .Este o carte care mi-a plăcut cu adevărat, cred că această serie va fi printre seriile mele favorite , este pur şi simplu GENIALĂ.

Citate :

“Lissa si cu mine eram prietene inca de la gradinita,cand educatoarea noastra ne-a pus sa ne facem lectiile impreuna.Sa obligi copii de cinci ani,cat aveam noi atunci,sa scrie corect Vasilisa Dragomir si Rosemarie Hathaway era mai mult decat cruzime,iar noi-sau mai degraba eu-reactionasem in consecinta.Aruncasem cu cartea in invatatoarea noastra si o facusem o nemernica fascista.Nu stiam ce inseamna acele cuvinte,dar stiusem cum sa lovesc o tinta in miscare.”

“-Hei,Mason,am zis,sterge-ti balele de pe fata.Daca ai de gand sa te gandesti la mine dezbracata,fa-o in timpul tau liber.”

Un gând despre &8222;Recenzie ~ Academia Vampirilor de Richelle Mead&8221;