Recenzie ~ Oraşul Oaselor de Cassandra Clare

ImagineDescriere:Clary Fray, o fata de cincisprezece ani, are darul Vederii… un dar pe care ceilalti oameni nu-l au. Ea vede vampiri, varcolaci, zane, demoni si alte creaturi care populeaza Lumea din Umbra.

In Orasul Oaselor (City of Bones) cartea intai din seria Instrumente mortale (The Mortal Instruments), mama lui Clary, Jocelyn, dispare si ea insasi e atacata de un demon – un ravener inspaimantator. Astfel, tanara ajunge sa-i cunoasca pe vanatorii de umbre, razboinici a caror misiune este sa-i apere pe oameni de demoni si sa-i controleze pe vampiri si varcolaci.

Un roman urban fantasy pentru tineri de toate varstele cu, o actiune plina de suspans, ritm alert, imaginatie si originalitate!

Recenzie:  Cuvântul care îmi vine în minte cănd mă găndesc la cartea aste este CIUDAT . Nu-i cartea ciudată , e o carte obişnuită , dar mi s-a întâmplat ceva ce nu credeam că e posibil : să citesc o carte într-o lună . În 28 de zile am citit 100 de pagini , iar în ultimele 2 zile am citit restul de 380 de pagini . O fi fost starea mea sau denumirile care chiar mă băgau în ceaţă la început , dar cănd luam cartea în mână citeam o pagină şi îmi zbura găndul în alte părţi . Ajunsesem să spun că-mi displace cartea .Dar a fost ceva  care m-a făcut să încerc din nou să intru în lumea ei şi adevărul este că nu îmi displace chiar atât de mult .Okey , sunt multe lucruri care încă nu-mi plac , dar sunt şi câteva chestii să zicem „mai interesante”.

Clary este puţin ştearsă în capul meu , adică n-am aflat mai nimic despre caracterul ei , cum este ea ca om deoarece autoarea ne vorbeşte doar despre trecutul ei şi că e o fată „specială” . Chiar nu mă aşteptam la asta ! :)) Da , sunt ironica , normal că şi-n această cartea o fată normală se transformă în una pe care toată lumea o vrea . Simon e atât de inocent , cum să nu-ţi placă ? E genul de băiat pe care îţi vine să-l ciupeşte de obrăjori şi să-i spui ” Ododo , ce adorabil eşti ! ” – cel puţin asta îmi vine mie să fac cu toate fiinţele adrabile – . Pe Jace în primele 2 părţi l-am plăcut , adică mi se părea că are ceva în tărtăcuţa aia şi adoram micile sale înţepături -ironii- , dar în partea a 3-a a fost transformat într-o legumă fără pic de sentimente , chiar şi acţiunile lui erau atăt de plate , sper să se schimbe în volumul 2 , să redevină cel de la început sau ceva mai bun .

Am avut parte de acţiune din plin , parcă prea multă acţiune , iar cănd am dat şi eu în sfărşit peste puţină descriere parcă-l apucasem pe Dumnezeu de picioare . Defapt acum realizez că eu nu mi-am putut imagina cum arata Oraşul Oaselor . Până la urmă această carte m-a învăţat ceva : „O carte fără descriere e ca mâncarea fără sare .”

Mi-au plăcut cele căteva replici amuzante din carte :

-Iisuse! Exclama Luke.
-Eu sunt! zise Simon.Cu toate ca mi s-a spus ca asemanarea este izbitoare.

„-Mai tii minte cand eram la hotel si tu ai promis ca ,daca scapam cu viata,te vei imbraca in halat de sora medicala si ma vei spala cu buretele?
-Drept sa-ti spun,cred ca ai inteles tu gresit,zise Clary.Simon a fost cel care ti-a promis spalatul cu buretele.
-De indata ce ma pun pe picioare,frumosule.
-Stiam eu c-ar fi trebuit sa te lasam sobolan ,zise Jace.

-Pai,poti sa conduci mai departe si sa-ti scoti capul pe fereastra,daca simti nevoia.
  -Sunt varcolac,nu golden retriever.

Încă sunt între mi-a plăcut şi nu mi-a plăcut . O să citesc şi celelalte volume când voi face rost de ele şi atunci poate o să înclin mai mult spre o parte .

2 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Oraşul Oaselor de Cassandra Clare&8221;

  1. M-am apucat azi de ea si mie se pare destul de slabuta si sunt de acord cu tine: personajele nu sunt conturate cum mi-as fi dorit, descrierea care sa creeze o atmosfera, sa te ajute sa iti imaginezi locurile, obiectele, etc lipseste.
    Acesta serie este foarte cunoscuta si apreciata si sunt uimita de calitatea ei.

Lasă un răspuns

