Recenzie ~ Ucenicul Vraciului de Joseph Delaney

Imagine     Am fost curioasă în legătură cu această serie şi când a dat norocul peste mine şi am primit-o de la o prietenă în format electronic , m-am apucat numaidecât de ea .

Ne este prezentată viaţa lui Tom , un copil al unui fermier , care pentru că este al şaptelea fiu al unui al şaptelea fiu (este ciudată chestia asta , adică se nasc 13 copii cu scopul de a veni pe lume acest Tom ) are anumite abilităţi , plus că şi mama lui deţine aceleaşi abilitaţi , asta făcându-l de 2 ori mai special . El este acceptat de către Vraciul din Comitat să-i fie ucenic .Pe parcursul cărţii Tom întâmpină anumite probleme şi trebuie să treacă anumite teste ale Vraciului , dar de când a întâlnit-o pe Alice , o fată vrăjitoare , adevăratele necazuri încep să apară.Nu vă dau mai multe detalii despre acţiune , vă spun doar că este captivantă . Tom trebuie să ia anumite decizii în legătură cu Alice . Ce va pune el pe primul loc datoria sa faţă de meseria pe care şi-a ales-o sau prietenia ?

Mi-a plăcut cartea , aşa că am început să citesc cel de-al doilea volum . Din câte îmi dau seama , întreaga serie urmăreşte atât evoluţia lui Tom ca ucenic al Vraciului , cât şi relaţia de prietenie dintre el şi Alice care sper să devină ceva mai mult .

5 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Ucenicul Vraciului de Joseph Delaney&8221;

  1. Salut! Bun venit pe blogosfera! Vad ca esti noua pe aici si sper ca nu te vei supara daca iti voi da cateva sfaturi pentru recenziile tale, nu? 😉 O sa le numerotez ca sa le urmaresti mai usor:
    1. Cand incepi o recenzie, copiaza mai intai de pe net descrierea facuta de editura respectiva.
    2. Adauga opiniile tale si descrie putin personajele. Poti adauga si citate daca vrei.
    3. Scrie „puncte slabe” si „puncte tari” , adica ce ti-a placut cel mai mult si ce nu ti-a placut
    4. Scrie o concluzie, adica daca recomanzi cartea sau nu si poti adauga si un punctaj.
    5. Pune neaparat linkul catre recenzii intr-o pagina separata. E mult mai usor pentru cei care citesc sa le gaseasca. Le poti ordona alfabetic.
    Sper ca ti-am fost de ajutor 😉 XoXo! Daca vrei sa mai vorbim, id-ul meu este ancutzamarin 😉

  2. Am citit seria asta acum foooarte mulţi ani. Evident că nu mai ştiu exact ce se întâmplă, dar ştiu că am iubit seria. La maximum!! Sper să-ţi placă şi ţie la fel de mult! :***

  3. Eu am citit doar primele 3 volume din serie momentan, dar mi-au plăcut. Și nu știu dacă știi, dar la anul apare și film 😀 Dar am observat că este foarte diferit de cărți, dar eu tot îl aștept ❤

Lasă un răspuns

