Recenzie ~ Pânza de păianjen de Cella Serghi

Imagine  ”Dacă joci la loterie, poţi să câştigi sau să pierzi. Dar dacă nu joci… Mi se pare că ai atât de puţin acum, că nu ai ce pierde jucând. Deci, trebuie să încerci!
Cartea mea de suflet. Cella Serghi m-a făcut să apreciez mai mult marea şi tot ce e legat de ea.Am parcurs primele pagini fără să-mi dau seama că povestea în jurul căreia era scrisă cartea mă fermecase atât de mult încât nu eram în stare să mă desprind de ea . Mă simţeam într-un fel legată de personajul principal , Diana . Totul începe când ea îi înmânează scrierile despre întreaga sa viaţă  Ilincăi ,  singura sa prietenă .

Şi astfel alături de Ilinca , aflăm şi noi prin ce a trecut Diana : suferinţele copilăriei , diferitele locuri în care a fost nevoită să trăiasca , prima sa iubire , Petre Barbu , şi marea ce-i lega pe amândoi făcându-i să se iubească tot mai mult . Însă povestea ei nu se opreşte aici , trece prin diferite încercări ale vieţii , cunoaşte noi oameni  , este pusă să facă anumite alegeri şi trăieşte cât mai intens posibil .

De ce iubesc cartea asta ? Pentru că e prima carte care nu m-a impresionat prin acţiune , ci prin descriere . Da , descrierea de care până acum fugeam , aşteptând tot mai mult să vină foile cu dialog , de data asta m-a făcut să citesc cu atenţie fiecare propoziţie sau frază .

În care anume clipă m-am îndrăgostit de el nu voi şti niciodată. Dragostea mea pentru el s-a născut, poate, din nevoia mea de a iubi.”

5 gânduri despre &8222;Recenzie ~ Pânza de păianjen de Cella Serghi&8221;

  1. Este o carte excelentă! Impresionează prin stilul ei şi îţi rămâne în suflet. Mi-a plăcut Cellla Serghi. Am citit de ea şi Cartea Mironei, Genţiane, Pe firul de păjenjen al memoriei. Totuşi romanul Pânză de pajenjen mi-a plăcut, cred, cel mai mult.

  2. Pare interesanta. Si eu evit cartile cu descrieri de obicei, prefer actiunea. Dar daca zici ca e buna, o sa o citesc si eu. Merci pentru recomandare!

Lasă un răspuns

