Recenzie ~ Magazinul magic de jucării de Angela Carter

Imagine   ” Uuu… ce copertă drăguţă , dar în descriere nu este nimic special şi  pare o carte pentru copii . În fine , o cumpăr dacă tot este ieftină.”  Mda… aceasta a fost logica mea când am cumpărat această carte . Puteam să stau eu cu banii necheltuiţi ? Nu ! :))

Melanie este o adolescentă de 15 ani . Ea locuieşte cu sora ei de 3 ani , fratele ei de 12 ani şi doamna Rundle , femeia care îi ingrijeste . Parinţii lor sunt plecaţi pentru a promova cartea tatalui . Nimic special cum am spus. Ei îşi continuă viaţa plictisitoare : Melanie viseză în continuare cu ochii deschişi , fratele ei stă mai toată ziua în camera lui construind machete ale unor nave , iar sora sa îşi petrece timpul alături de doamna Rundle . Însa într-o zi sunt anunţaţi că părinţii lor au murit.

Mi s-a parut aiurea faptul că sora şi fratele Melaniei nu reacţionează în niciun fel când află de moartea parinţilor , iar Melanie după o săptămână este împăcată cu ideea . În fine , cei 3 copii sunt nevoiţi să se mute la unchiul lor Philip , care traieşte în apropierea Londrei şi este proprietarul unui magazin de jucării . Acolo , Melanie face cunoştinţă şi cu restul familiei : mătuşa ei şi cei 2 fraţi ai acesteia .

De la caracterul unchiului Philip pleacă toată acţiunea cărţii  , era un tiran , dacă mă gândesc mai bine asta este o insultă şi pentru tirani . Toţi se temeau de el . Autoarea scrie într-un mod ciudat şi sunt unele chestii chiar foarte aiurea , de exemplu felul in care îl descrie pe Finn  , cred că a vrut să scrie ceva care să pară real . O să vă daţi seama la ce mă refer cănd o să citiţi cartea . Deşi sfarşitul este brusc , mi-a plăcut , de fapt mi-a plăcut întreaga carte , dar nu la modul că e printre preferatele mele , este o carte diferită . Da , acesta este cuvântul potrivit.