Şi aşa începe totul…

Chiar dacă pentru mâine am o groază de scris şi de învăţat , am stat cam toată ziua uitându-mă pe bloguri , ceea ce fac de câteva ori pe săptămână . Mi-am dat seama de ceva : vreau un blog al meu , care să mă reprezinte . Am mai încercat , dar nu mi-a plăcut rezultatul final , parcă nu eram eu cea care apăsase tastele . De data asta o să fie altfel !

Deci… eu sunt Jessie. Am trecut clasa a 9-a şi sunt la profilul Bio-Chimie (Știinţe ale naturii ). Da , este greu la început , dar sper că mă voi acomoda . Pasiunea mea pentru citit a început acum un an . Eram mare fană a revistei Bravo aşa că nu-mi permiteam să pierd vreun numar  , dar într-o zi vânzătoarea îmi spune că mai are doar o revistă la pachet cu o carte  . Desigur , mi-am spus că voi arunca acea carte în spatele biroului şi o voi uita acolo . Ajung eu acasă , mă uit puţin la ea , încep să citesc şi fără să-mi dau seama mă prinde în lumea ei . Acea carte a fost ” Fantomele ne ştiu toate secretele ” . Dacă mă gândesc acum nu a fost cine ştie ce carte , dar ea m-a făcut să cumpăr altele , să am onoarea să gust din mai multe genuri  , să diversific ceea ce citesc , să văd stiluri diferite de exprimare , să întâlnesc fel şi fel de personaje şi să devin altcineva .

Am devenit mai bună în modul de a gândi şi spre deosebire de cei ce nu citesc , eu am o mulțime de lumi în care să mă refugiez . Şi acum am una în plus : acest blog .

8 gânduri despre &8222;Şi aşa începe totul…&8221;

  1. Bine ai venit în lumea bloggerilor 🙂 Succes :*
    E interesant modul în care ai început să citești. Și eu am ajuns să citesc dintr-o greșeală ca să spun așa. Dar a fost una dintre cele mai bune ”greșeli” din viața mea.

Lasă un răspuns

